ρυθμισεις ηχου manouche

Forums Gypsy Jazz 'Οργανα ρυθμισεις ηχου manouche

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Posts
  • #1138
    trifon
    Member

    καλησπερα σε ολους μετα απο πολυ καιρο,

    κατ’αρχας να δωσω τα θερμα συγχαρητηρια μου στους διοργανωτες του 3ου fest.Αν και δεν καταφερα να ερθω,εμαθα ο,τι ηταν το καλυτερο μεχρι στιγμης!Επεται συνεχεια για πληθαινουμε με γοργους ρυθμους!

    Στο θεμα τωρα.Εχει καποιος να προτεινει ή να δωσει καποια συμβουλη,οσον αφορα την πονεμενη ιστορια του ηχου σε λαιβ εμφανισεις!Να θεωρησουμε ως δεδομενο ο,τι ο καθενας απο μας εχει το κατιτις του(καψες,μικροφωνα κ.λ.π).Και για τη ρυθμικη και για τη σολο κιθαρα!Εννοω αυτο που θα θελε να ακουσει ο ηχοληπτης απο το μουσικο ή μουσικαντη σαν και του λογου μου!

    να ζητησω εκ των προτερων συγγνωμη απο βιολιστες(γεια σου Στεργιε με το βιολι σου!!!!),πνευστους,κοντραμπασιστες ή οποιον αλλον,που ανοιγω θεμα ΠΑΛΙ για κιθαρες!

    #1139
    elias
    Member

    Τριφωνα καλησπερα ,

    απο τη δικη μου μικρη εμπειρια 8α σε συμβουλεψω πως παιζει πολυ ρολο και ο χωρος στον οπιο παιζεις , αλλα εαν 8ελουμε να πουμε τι 8α η8ελε να ακουει ο ηχοληπτης τοτε σιγουρα 8α ειχε μεγαλυτερη προτιμηση στα μικροφωνα , το μυστικο ολο στις ρυ8μικες ειναι να παιζεις πολυ απαλα και να δημιουργεις μια ομορφη και ντελικατη ατμοσφαιρα και οχι να βαζεις ολη σου τη δυναμη για να διαλυσεις τη κι8αρα οπως λαν8ασμενα κανουν απιστευτα πολλοι ειτε στην ελλαδα ειτε στο εξωτερικο , ειναι κα8αρα 8εμα υπομονης και γνωσης , πχ οταν εχεις ρυ8μικο και κοπαναει , τοτε γαμας το σολιστα με αποτελεσμα ο αν8ρωπος να κουλενεται και να μην εχει πλεον δυναμη να σολαρει οπως πρεπει , γιαυτο παιζει ρολο το χαλι κατω απο τον σολιστα , οταν ρυ8μισεις σωστα τισ εντασεις μεταξυ ρυθμικων και σολιστων σωστα , μονο τοτε προχωρας στο παρακατω που ειναι ο σωστος ηχος , στα μπαρακια που παιζουμε οι πιο πολλοι και οχι στο μεγαρο μουσικης , το optimum ειναι μια ρυθμικη μεσω μικροφωνου  για να δινει το αισθημα του φυσικου ηχου  και ο σολιστας ενα mix piezo και μικροφωνου , οπως 8α φανταζεσαι βεβαια το καλυτερο 8α ηταν ολοι με μικροφωνα , αλλα εαν 8ες να το κανεις αυτο στην Ελλαδαρα μας 8α το μετανιωσεις πικρα για δυο βασικους λογους , ο ενας ειναι οτι στην ελλαδα δεν ξερουν οι ηχοληπτες απο ακουστικα οργανα , και οσοι ξερουν ειναι μετρημενοι στα δαχτυλα σκεψου πως οι κι8αρες αυτου του ειδους ειναι πολυ μεσαιες στισ συχνοτητες που αποδιδουν , για να αγγιξεις τον τελειο ηχο εχει ενα βα8μο δυσκολιας πειραζοντας eq πολλα , ο δευτερος ειναι οτι οταν εχεις ακουστικα οργανα και ο κοσμος απο κατω μιλαει γιατι δικαιως εχει παει να διασκεδασει ο κα8ενας απο εμασ τουσ μουσικαντηδες ξεκιναει και ολοενα δυναμωνει την ενταση , δωσε και αλλο δωσε και αλλο , πωπωπωπω ενα feedback καλο , τελος !!! Εαν 8ες την υγεια σου βαλε piezo και ασε την ποιοτητα ηχου , οταν ειναι να παιξεις καπου σοβαρα με σοβαρες εγκαταστασεις τοτε βαλε μικροφωνο ιδαλλιως σε βλεπω σε κανα δυο χρονια σε τρελαδικο , φιλια !!!

    #1140
    trifon
    Member

    καλησπερα Ηλια,

    σε ολα οσα λες συμφωνω και επαυξανω!Θα ηθελα να μαθω που να δωσω βαση(μπασα,πριμα κ.λ.π)και αν ας πουμε λιγο reverb θα βοηθουσε!Θα μου πεις εκει ειναι η μαγκια του μουσικου-μουσικαντη να φτιαξει εναν ηχο δικο του και συγχρονως αποδεκτο για το ειδος!

    οσο για τους ηχοληπτες που ανεφερες και ιδιως των περισσοτερων στην επαρχια,ειναι χαρακτηριστικη η ατακα τους μετα το πρωτο ακορντο:”ωπα,καλα εισαι!τα υπολοιπα ασε,θα τα κανω εγω απο δω”!Και αφου κανεις δυο ωρες ηχο το απογευμα,το βραδυ ειναι ολα τοσο διαφορετικα,γιατι συνεχως κατι πειραζει!Και προς αποφυγη παρεξηγησης,δεν ισχυει αυτο για ολους ετσι:

    #1141
    elias
    Member

    χμμμμμμμ , πολλες παραμετροι , 1 παραμετρος η κιθαρα , 2 το μικροφωνο – πιεζο , 3 ενισχυτης , 4  P.A.  , 5 χωρος , (6) κοσμος . Ας τα βαλουμε ολα κατω , στις τζιπσι κιθαρες συνηθως προβαλλονται οι μεσαιες συχνοτητες (?) το πιεζο ενισχυει αυτες τισ συχνοτητες σε ενοχλητικο βαθμο , ο ενισχυτης καλο θα ηταν να εχει καποιου ειδους anti-feedback , πολλα μπασσα συνηθως οδηγουν σε βομβο πολλα πριμα θα ενοχλουν και θα φθειρουν τα αυτακια μας , εγω προσπαθω να τα μπαλατζαρω ( γκρινγκλισ ) και βεβαια σε ολα αυτα συντελει ο χωρος και ο κοσμος , προσπα8ησε να κρατας τισ εντασεισ στο stage επανω σχετικα χαμηλες αλλα καθαρες γιατι εαν παει ο καθενασ με σκοπο να ακουει μονο τον εαυτο του τοτε ξεκιναει το λεγομενο στην αγγλικη volume wars , κοινως πολεμος εντασης . τελος ο χωρος και ο κοσμος ειναι κατιτι το οποιο ουτε μπορεις να αναμιχθεις αλλα ουτε μπορεις να αλλαξεις οποτε ενω συντελουν στον ηχο overall δυστυχως θα πρεπει να αρκεισαι στα πρωτα 4 . ο ηχος στο τζιπσι ειναι το α και το ω στο λαιβ και πιστεψε με ειναι πολυ ευκολα να κανεισ χαβρα με “καθαρα ” οργανα . επισης καλο θα ηταν να βρειτε και εναν δικο σασ ηχοληπτη στο σχημα , κατα προτιμιση να ειναι και κιθαριστας  στο ειδος , πιστεψε με θα εχει μεγαλη διαφορα  και ιςως και κανα εξτρα παραδακι : )

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.

Comments are closed.

TOP